A Life of Dreams

"In peace I will both lie down and sleep, for You, Lord, alone make me dwell in safety and confident trust." - Psalm 4:8 (Amplified)

Thursday, September 04, 2008

起点

我的眼睛
他记得你的神情
我的嘴
他记得如何喊你的名
我的耳朵
他记得你的声音
我的手
他仍记得你浅浅指印
生命中好多事排列的次序
原来都是一种洗礼
让我学会珍惜自己

事过境迁 试过多年
无论用什么方式或任何语言
也都形容不了 记忆里的脸
不是眷恋 不是亏欠
我明白你要的怀念
是我勇敢把 每一天
当做起点

1 Comments:

At 1:42 PM, Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=2-za9iDs2mU&feature=player_embedded#at=55

:)

 

Post a Comment

<< Home

MyPlayList