A Life of Dreams

"In peace I will both lie down and sleep, for You, Lord, alone make me dwell in safety and confident trust." - Psalm 4:8 (Amplified)

Monday, May 16, 2005

Friends are still friends / 友人は静かな友人である

Here's the Japanese Version:

よのオハイオ州に、私が... 事のprobems を有していたよりよいものの話があった!

ありがとう!

そしてオハイオ州。私は次のfrm のジェニファーのblog を得たが、私のサイド・バーにそれを置く方法を知らないそうここにによって私のblog のポストに... 代りにある

Oh well, had a talk with the one I was having probems with... things are better!

Thanks!

And oh .. I got the following from Jennifer's blog but I don't know how to put it in my side bar so here it is in my blog post instead...




How to make a Bobby Goh
Ingredients:

3 parts friendliness

3 parts crazyiness

1 part empathy
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add wisdom to taste! Do not overindulge!




Username:


MyPlayList